مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 06:202021-12-16فرهنگي

سردار کارگر: سینماگران صحنه های ایثار شهدا را به تصویر بکشند 


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: روایت از صحنه های ایثار شهدا را باید سینماگران با ساخت فیلم و تئاتر و هنرهای تجسمی نشان دهند این امر ممکن نمی شود مگر آنکه هنرمند خودش به آن موارد اعتقاد داشته باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: روایت از صحنه های ایثار شهدا را باید سینماگران با ساخت فیلم و تئاتر و هنرهای تجسمی نشان دهند این امر ممکن نمی شود مگر آنکه هنرمند خودش به آن موارد اعتقاد داشته باشد.

سردار بهمن کارگر در اختتامیه جشنواره ملی فانوس که شامگاه چهارشنبه، 24 آذر ماه، در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون در پایان راه پنجمین دوره جشنواره ملی فانوس قرار داریم.

این جشنواره از سال 1396 با دریافت حدود 650 اثر آغاز به کار کرد و در این دوره حدود 5000 اثر به این جشنواره رسید که در پایان از 505 اثر تقدیر شده است.

وی با اشاره به رشادت های مردم مشهد و نقش آنان در انقلاب و دفاع مقدس ادامه داد: مردم خراسان رضوی در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و مدافعین حرم نقش بسزایی داشتند و شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردند و برگزاری این جشنواره در مشهدالرضا(ع) با میزبانی این عزیزان که در دفاع مقدس افتخارآفرین بودند افتخار ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار کارگر: سینماگران صحنه های ایثار شهدا را به تصویر بکشند 

سردار کارگر: سینماگران صحنه های ایثار شهدا را به تصویر بکشند